Bank Spółdzielczy w Łomazach realizuje przelewy wyłącznie w dni robocze, do godziny granicznej.
Przelewy zlecone po godzinie granicznej zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym.
Przelewy ExpressElixir mogą być realizowane, jeżeli rachunek bankowy odbiorcy prowadzony jest przez bank, który jest uczestnikiem systemu ExpressElixir i jest dostępny w tym systemie w chwili składania zlecenia. Wykaz uczestników oraz tabela dostępności znajduje się na stronie https://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/
Przelewy krajowe w polskich złotych (PLN)
Rodzaj operacji | Zlecony w placówce | Zlecony w systemie bankowości elektronicznej1 |
PRZELEW WEWNĘTRZNY | ||
Na rachunek w Banku | w godzinach pracy placówki | 7:30 – 15:00 |
Na rachunek w banku zrzeszonym w BPS S.A. | w godzinach pracy placówki | 7:30 – 15:00 |
PRZELEW WYCHODZĄCY | ||
ELIXIR | w godzinach pracy placówki | 7:30 – 15:00 |
ExpressElixir (natychmiastowy)2 | w godzinach pracy placówki | 5:00 – 22:00 |
SORBNET | w godzinach pracy placówki | 7:30 – 15:00 |
Przelew BLIK na telefon3 | – | 5:00 – 22:00 |
PRZELEW PRZYCHODZĄCY | ||
Z rachunku w Banku | w godzinach pracy placówki | 7:30 – 15:00 |
ELIXIR | I sesja do godziny 09:00 II sesja do godziny 13:00 III sesja do godziny 15:30 | |
ExpressElixir (natychmiastowy) | – | 5:00 – 22:00 |
SORBNET | – | 7:30 – 15:00 |
Przelew BLIK na telefon | – | 5:00 – 21:00 |
Przelewy zagraniczne i walutowe
Rodzaj przelewu | Data waluty | Godziny realizacji bez względu na sposób zlecenia przelewu1 |
PRZELEW WEWNĘTRZNY | ||
Na rachunek w banku zrzeszonym w BPS S.A. | D | 7:30 -14:30 |
PRZELEW WYCHODZĄCY | ||
Przekaz w trybie standardowym: | ||
SEPA, polecenie wypłaty w walucie EUR | D+1 | 7:30 – 14:30 |
Pozostałe polecenia wypłaty | D+2 | 7:30 – 14:30 |
Przekaz w trybie pilnym | D | 7:30 – 12:30 |
PRZELEW PRZYCHODZĄCY | ||
Na rachunek w Banku | D | 7:30 – 15:00 |
1 Zlecenia przelewów obsługiwane są wyłącznie w dni robocze. Nie dotyczy to przelewów Express Elixir i BLIK na telefon, które realizowane są codziennie.
2 Zlecenia płatnicze w trybie natychmiastowym mogą być realizowane, jeżeli rachunek bankowy Odbiorcy prowadzony jest przez bank, który przystąpił do systemu realizacji dyspozycji w trybie natychmiastowym oraz jest dostępny w tym systemie w chwili składania zlecenia płatniczego. Wykaz banków-uczestników dostępny jest stronie internetowej http://www.expresselixir.pl/banki. Zlecenia mogą być realizowane z rachunków bankowych prowadzonych w PLN na rachunki bankowe w innych bankach krajowych prowadzone w PLN. Zlecenia płatnicze w trybie natychmiastowym nie są realizowane na rachunki bankowe organów podatkowych i ZUS. Zlecenia płatnicze w trybie natychmiastowym przyjmowane są wyłącznie w dni robocze, do godziny granicznej.
3 Przelew BLIK na telefon może być wykonany, jeżeli rachunek Odbiorcy przelewu prowadzony jest przez bank, który uruchomił obsługę przelewów BLIK na telefon i Odbiorca aktywował możliwość odbierania takich przelewów.