Reklamacje
Dostępne formy składania reklamacji
- telefonicznie lub faksem
W tym celu skontaktuj się ze swoim oddziałem Banku.
- pocztą elektroniczną
Napisz na adres reklamacje@bslomazy.pl.
- pisemnie
Wysyłając list na adres: Bank Spółdzielczy w Łomazach, ul. Plac Jagielloński 7, 21-532 Łomazy.
- osobiście ustnie lub pisemnie
Zapraszamy do najbliższej placówki.
Terminy udzielenia odpowiedzi na reklamację
Reklamacje rozpatrujemy i udzielamy na nie odpowiedzi, w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania.
W sprawach szczególnie skomplikowanych możliwe jest wydłużenie tego terminu do 60 dni. Poinformujemy Cię o tym przed upływem terminu 30 dni. Napiszemy o przyczynie opóźnienia i przewidywanym terminie odpowiedzi.
Formy odpowiedzi na reklamację
- pisemnie - na adres korespondencyjny
- pocztą elektroniczną - jeśli wyrazisz na to zgodę
Jeśli składasz reklamację mailem i chcesz otrzymać odpowiedź w tej formie napisz o tym. Bez takiej informacji będziemy musieli odpowiedzieć pisemnie.
W każdym momencie możesz zmienić formę w jakiej chcesz otrzymać odpowiedź na reklamację.
Odwołanie od decyzji Banku
Jeśli odpowiedź na Twoją reklamację nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca możesz złożyć odwołanie od decyzji Banku w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania.
Możesz zwrócić się o pomoc do:
- Powiatowego Rzecznika Konsumenta
- Arbitra bankowego - w przypadku roszczeń do 8000 zł
- Sądu polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego
- Sądu powszechnego w drodze powództwa cywilnego
- Rzecznika Finansowego
Organem nadzoru nad działalnością banku jest Komisja Nadzoru Finansowego.
Powrót do strony głównej